Područja prakse

Trgovačko pravo i pravo društava
  • Zastupanje klijenta u postupcima pred trgovačkim i arbitražnim sudovima, zastupanje u postupcima upisa u sudski registar te zastupanje pred regulatornim tijelima (AZTN, HANFA, HAKOM)
  • Izrada dokumentacije za statusne promjene (spajanja, pripajanja, podjele, preoblikovanja)
  • Izrada normativnih akata te sastavljanje i analiza trgovačkih ugovora
  • Pravno savjetovanje u likvidacijskim, predstečajnim i stečajnim postupcima te sastav prijava tražbina i drugih dokumenata
  • Zastupanje u postupcima radi prisilne naplate tražbina (dionice, poslovni udjeli, plaća, nekretnine, vozila, plovila)
  • Savjetovanje o mogućnostima i načinima ostvarenja potraživanja
  • Sastav prijedloga za ovrhu, sastav privremenih i prethodnih mjera osiguranja radi zaštite imovine klijenta
  • Sastav ugovora o izradi software-a i licencijama
  • Savjetovanje i izrada internih akata u vezi s zaštitom osobnih podataka (GDPR)
Zemljišno-knjižno pravo i pravni odnosi koji se odnose na nekretnine
  • Analiza stanja nekretnina u katastru i zemljišnim knjigama te pribava svih vrsta isprava i usklađivanje katastarskog i zemljišnoknjižnog stanja nekretnina
  • Sastavljanje ugovora o kupoprodaji, najmu, zakupu, ugovora o građenju, ugovora o upisu zaloga i fiducije te provedbe svih vrsta upisa u zemljišnim knjigama
  • Upis posebnih dijelova nekretnine – etažnog vlasništva
  • Upis služnosti i stvarnih tereta
  • Utvrđivanje prava vlasništva sudskim putem, razvrgnuće suvlasništva
  • Zastupanje u pojedinačnim ispravnim postupcima
  • Postupci izvlaštenja
  • Ostale pravne radnje iz područja zemljišnoknjižnog prava i pravnih odnosa vezanih uz nekretnine te priprema i vođenje svih sporova pred upravnim i sudskim tijelima koji su vezani uz nekretnine (osobito sporovi proizašli iz projekta izgradnje koji se tiču podizvoditelja, dobavljača, naknade štete, zakašnjenja u predaji nekretnine investitoru i sl., sporovi proizašli iz zakupnih i najamnih odnosa)
Upravni postupci i javna nabava
  • Izrada cjelokupne dokumentacije u postupcima javne nabave i pravno savjetovanje
  • Zastupanje u postupcima javne nabave
  • Zastupanje u postupcima pred Državnom komisijom za kontrolu postupaka javne nabave
  • Zastupanje u postupcima poreznog i carinskog nadzora
  • Pravno savjetovanje u svezi s računovodstvenim i poreznim propisima koji se primjenjuju u gospodarskom poslovanju pravnih subjekata
  • Savjetovanje u pripremi i provedbi EU projekata
Odštetno pravo i pravo osiguranja
  • Pravno savjetovanje, izračun visine štete, izrada i podnošenje zahtjeva za naknadu štete u mirnom izvansudskom postupku
  • Pravno savjetovanje i zastupanje u svim postupcima naknade štete (ugovorni i izvanugovorni odnosi)
  • Naknada štete prouzročena informacijom objavljenom u medijima
Radno pravo
  • Sastavljanje pravilnika o radu, ugovora o radu i drugih akata iz područja radnog prava
  • Praćenje propisa iz područja radnog prava i usklađivanje internih akata
  • Zastupanje u svim vrstama radnih sporova i izvansudsko rješavanje radnih sporova
  • Ugovorna i zakonska zabrana natjecanja radnika sa poslodavcem
  • Savjetovanje u vezi sa zapošljavanjem stranaca, posebice ishođenje radnih i poslovnih dozvola za strance te privremenog i stalnog boravka
Nasljedno pravo, ostavine, obiteljsko pravo
  • Zastupanje u ostavinskom postupku
  • Sastav svih vrsta oporuka i opoziva oporuka
  • Zastupanje u postupku potraživanja nužnog dijela nasljedstva
  • Sastav ugovora o ustupanju i raspodjeli imovine za života, ugovora o darovanju, ugovora o dosmrtnom te doživotnom uzdržavanju
  • Sastav bračnih ugovora